onsdag 14 november 2007

Ordlös onsdag - Tarifa i mitt hjärta












Fler bidrag

12 kommentarer:

Wickans värld sa...

Vilka vackra bilder! Sol, värme o sommar... tänkter jag på!

Della sa...

Verkligen jättefina bilder. Vilket ställe!

Boel sa...

Oh, nu går det för långt. Ni utlandssvenskar med alla era vackra vackra varma bilder. När jag sitter här i kylan och håller på att frysa ihjäl. Utom när jag kurar framför brasan, förstås. ;-)

Anonym sa...

Åh så många vackra bilder. Jag längtar bort till värme och sol.

Åsa sa...

Vilka vackra bilder, det är ett vackert land land du befinner dig i:)

Anna Malaga sa...

Vilka härliga bilder! Fin motljuseffekt.
Jag gillar särskilt byggnaden med hâl i, vid havet.

Sarah sa...

Oj oj oj, läckert. Gillar dramatiken i den sista bilden ;)

Carin sa...

wickans värld: Tack! Ja, förstår det, det ser ju så ut, men faktum är att det var väldigt blåsigt och ganska kyligt, men underbart ändå! Efter en lång het sommar är lite kyla exotiskt för mig :)

della: Tack så mycket, jag Tarifa är en fantastisk plats jag aldrig tröttnar på.

boella: hehehe stackare... men du, det där med brasa låter underbart mysigt! Det skulle jag ge mycket för!

marianne: Ja, visst ser det härligt ut! Dags för en billigt flygtur kanske? :)

åsa: Tack, ja, det är det verkligen!

anna malaga: Tack! Jag vågade mig på nya upptäcksfärder denna gången och klättrade på stenar och klippor, lika härligt som vidsträckta stränder. Satt på en sten och tittade på vågorna i två timmar.

Admin sa...

Förstår att denna plats har stor plats oi ditt hjärta. Gud så vackert. Vilket ljus - det är nästan så man får ont i ögonen!

Kent Filppu sa...

Mycket vackra bilder. Men den första med gångvägen ända in i solen (nästan) får nog förbli min favorit.

Annas resa sa...

Wow! Vilka fina bilder!
Snöiga hälsningar från mig i Piteå...

Carin sa...

malée: ja, det är vackert så det gör nt :-) framför allt ger den ro i själen!

kent: Tack! ja, den är mysig.

anna: tack! Snö är också mysigt!