onsdag 12 september 2007

Ordlös onsdag - Spegel, spegel...


Fler bidrag

12 kommentarer:

Nässelblom och choklad sa...

Intressant... jag undrar förstås var är vi och varför står speglarna där på rad?

Carin sa...

nässelblom & choklad: Vi befinner oss i en övergiven, fallfärdig gammal skola i Málaga centrum, just nu ockuperad av kulturmänniskor som organiserar alltifrån konserter och dansklasser (därav speglarna) till kurser och utställningar.

Anonym sa...

Klart som korvspad. Familjebadrum.
Pappa, barn, mamma

Sarah sa...

Oj, vilken intressant bild!

Unknown sa...

Hrrm , t'nkte just det .Gammalt dans klassrum

Unknown sa...

Hrrm , t'nkte just det .Gammalt dans klassrum

Anonym sa...

Om man bortser från kablarna tänker jag spontant på Philippe Stark och hans design av toaletterna på Teatriz i Madrid. Har du varit där?

Åsa sa...

Jag är rädd att min kropp inte skulle rymmas i dessa speglar, dom ser liksom långsmala ut;)

Admin sa...

Jag har samma form som dig Åsa, så vi får väl ta och titta i alla tre på en gång :-)

Pumita sa...

Antingen flytt på gång eller konstverk, tänkte jag, och det lutar åt det senare. Undrade vad schemat i mitten var för nåt.

Kent Filppu sa...

Jag kommer spontant att tänka på den här annonsen på blocket där någon fotograferat sitt matsalsbord och annonserat ut det till försäljning. Vad annonsören inte uppmärksammat var att i spegeln bakom bordet syntes det att han stod naken och fotograferade. Så speglar kan vara farliga också :-)

Carin sa...

Tack alla ni för roliga och tankeväckande kommentarer! Det är verkligen det bästa med Ordlös onsdag - alla kommenterarna! Jag blir lika glad varje gång.

visst får ni plats i speglarna hahaha!

Och Kent: m du tittar noga ser du mig och kameran i spegeln! Inte naken dock .-)