torsdag 16 augusti 2007

Dripp, dropp

Oj, oj, det är väldigt varmt nu... Fläktarna går på högvarv och jag dricker vattenglas efter vattenglas. Men det hjälper inte. Jag borde jobba och vara effektiv men hjärnan klarar det inte. Hoppas det blir svalare snart, annars blir det inga artiklar denna månaden.

Igår var det i alla fall helgdag och saker som inte kräver koncentration går alldeles utmärkt att göra. En date som började i tisdagskväll, slutade i förmiddags. Jag har badat i havet och i poolen. Tränat på min swing! Och min putt. Det gick ganska bra. Framåt i alla fall. Ätit "pescaíto frito". Inte vågat snorkla utan tittat på sittandes på en handduk vid strandkanten. Spelat Monopol. Och förlorat.

Och så har jag bestämt mig för att jag ska flytta. Skulle bli lagom vid årsskiftet men nu när jag väl har fattat beslutet vill jag göra det NU! Till något lite större, lite lugnare.

Ja, jisses, svettigt...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så att syrran & alla andra besökare ska få bättre plats när de hälsar på? Gulligt. (obs ironi)

Shit vilken lång dejt, den kan ju inte ha varit annat än super! Keep on rockin.

/Malin

Carin sa...

Malin: Ja, eller kanske så att jag själv får andas lite... ;-)
Och, jodå, dejten var bra! :-)