onsdag 22 augusti 2007

Ordlös onsdag - målad himmel



Fler bidrag

19 kommentarer:

Anonym sa...

Så vackert så man tappar andan.

Admin sa...

Dagens vackraste bild!

Anonym sa...

Jag är böjd att hålla med Malee.

Marsala sa...

Ojjj!

Thérèse sa...

Instämmer med dom andra , otroligt vacker bild

Anonym sa...

Instämmer med ovanstående talare, otroligt vacker bild. Jag tror att det är de två personerna på stranden som är pricken över i:et. Dom ger djupet i bilden.

Anonym sa...

Håller med alla övriga. Vilken häftig effekt det blev runt solen och ner i vattnet.

Anonym sa...

Verkligen en häftig solnedgång!

Nässelblom och choklad sa...

Jättehärlig bild! Vackert ljus och behaglig stämning.

Michael sa...

Underbara färger! hade inte varit fel med en liten promenad på stranden.

Anonym sa...

Naturen är sagolik. Du har fångat ett par fantastiskta sekunder. Snyggt jobbat!

Anna-Karin sa...

Vilken fantastisk vacker bild!!

Åsa sa...

Det är så vackert att det nästan gör ont!

Åsa sa...

Nice! Det är som ett riktigt eldklot. Kan nästan höra det pysa när sol möter vatten...

Carin sa...

Tack så hemskt mycket alla ni! Vad glad, nästintill rörd, jag blir för så många fina kommentarer! :-)

Fotot är taget i juni i Helsingborg med min usla mobilkamera återigen, men faktiskt så lyckades den för en gångs skull. Och det är väl just de där ögonblicksbilderna som mobilkamerorna är till för.

Lena´s reslogg sa...

Så vackert!!

Verbal Kint sa...

Helsingborg? Och här går man och tror att det är en atlantkust i Spanien någonstans! Då inser man att Sverige inte är så dumt i alla fall...

I vilket fall: vacker bild!

Kent Filppu sa...

Mycket vackert, nästan så jag har svårt att tror dig om att det är med mobilkamera. Bra jobbat.

Carin sa...

Magnolia: Tack :-)

Verbal kint: Tack, och javisst är det Helsingborg! Man behöver inte ro över ån efter vatten hehe, vackra solnedgångar finns nästan alltid om hörnet. sällan tycker jag dock att de egentligen gör sig särskilt bra på bild, det är så kliché liksom... men denna gillar jag.

kent filppu: Tackar, tackar, och jodå, mobilkamera var det, helt säkert jag svär. Och den är som sagt inte ens bra, men jag tror att det är dess brister som i just detta fallet konstigt nog verkat till bildens fördel.