tisdag 13 februari 2007

Mailsvar 2

Första mailet jag skickade var till LIMPOSAM som på Málaga kommuns hemsida uppges vara ansvarig för renhållningen. Av dem fick jag alltså svaret att mitt mail skickats vidare till LIMASA. Av LIMASA har jag nu fått mailsvar nummer två; att det är det kommunala bolaget EMASA som ansvarar för just lastbilarna som rensar avloppssystemet... och ett telefonnummer dit jag kan ringa och framföra mitt klagomål. Suck... jag vill ju inte ringa!!!
Och hur många kommunala bolag behövs egentligen för renhållningen i Málaga?

På kommunens hemsida finns även ett allmänt formulär för klagomål och förslag. Jag ska försöka där också. Bara för att se vad som händer.

1 kommentar:

Mirabelle sa...

Hehe... jag känner igen det där att inte vilja ringa. Mail är bra, jag förstår inte hur vi klarade oss utan det innan!