onsdag 21 februari 2007

Semmelproblem löst


Så fick hon sin semla till sist... Mmmmmmums.... Från Café Kardemumma i Los Boliches.
Hade möte med kollegorna i dag och de hade läst på min blogg om min semmellängtan och beställt semla till mig. Fint, eller hur?! Så efter en del skumpande i chefens bil och sedan på tåget, fick jag äntligen smaska i mig den. Ska det vara, ska det vara ordenligt. I lugn och ro och med kaffe till.

Passade på att shoppa lite på Tre Kronor i Fuengirola också. Knappast livsviktiga saker, men små ting som gör mig glad.


Oj, jag känner mig som Stig Helmer i sällskapsresan eller nåt..! Varning!

2 kommentarer:

Anna Malaga sa...

Du köpte ju bara NYTTIGA saker, tänkte jag.
Men sedan sâg jag den lila pâsen, hehe... Själv ska jag aldrig mer köpa en sâdan...

Carin sa...

Nej, hehe, jag tänker det samma varje gång... Men det blir alltid en gång till.