fredag 6 april 2007

Flashigt

Puro Beach i Estepona invigdes igår inför sommaren. Stor fest med inbjudna gäster. Jag stod på listan och for dit med min vännina C från Granada. Stället är verkligen hur coolt som helst, vackert med sprakande färger, rytmerna av afrikanska trummor och techno-chill-out i bakgrunden. Exotiska tapas - jag är rätt säker på att vi åt grodlår. Och väldigt mycket snygga människor. Men vad ska jag säga..? Jag tycker det är skitkul att bryta av vardagen med ett flashigt inslag. Men ändå är det liksom inte min grej. Ju mer uppklädda folk är. Ju dyrare drinkar. Ju hetare märken. Desto kyligare.

I alla fall hade vi ganska kul ändå, om än dock lite uttråkade eftersom ingen talade med någon förutom med sitt eget sällskap. Vi låtsades att vi var blåblodiga, utklädda i HM-trasor för att lura skvallerpressen.











Inga kommentarer: