onsdag 18 april 2007

Grannsämja

Jag har fått nya grannar. Eftersom jag än så länge inte varken sett eller hälsat på dem kan jag få spekulera vilt. Väggarna är papperstunna...
Jag tror det är två tjejer, stackare, på 40 kvadratmeter. Jag har fått för mig att de bryter på något östeuropeiskt språk. När de kommer hem på kvällen, vid 1-tiden, har de sällskap av en spansk man som följer med dem in en stund och sedan går. I natt hörde jag dem snacka om dagens tider, 10.30, 11.30, 12.30. Och jag tror genast att jag har fått en eskortfirma i huset.

Det känns ovant att ha någon som rör sig på andra sidan igen. Det har varit alldeles tyst sedan i september då Idoia från Baskien flyttade tillbaka till sina hemtrakter. En mycket söt och trevlig tjej som hade passionerat och högljutt, framför allt högljutt, sex, varje gång hennes pojkvän kom och hälsade på. Det var ungefär varannan vecka och då kan jag lova att de tog igen förlorad tid.

2 kommentarer:

Anna Malaga sa...

Oj, vilket spännade hus du bor i! In och be om en kopp socker omedelbums och kom med en utförlig rapport sen! *nyfiken*

Carin sa...

Jag lovar att hålla utkik och rapportera! Är själv väldigt nyfiken. Ska kasta mig ut från dörren så fort jag hör att de är på väg in eller ut :)