lördag 12 maj 2007

Rösta på Spanien

Snälla, snälla, ni som kan, rösta på de söta pojkarna i D´Nash ikväll! Vore så kul om Spanien fik höga poäng för en gångs skull. Och tänk på att det är svenskarna Thomas G:son och Andreas Rickstrand som skrivit musiken till "I love you mi vida".

Så lovar jag att rösta på The Ark!

För övrigt är det lite trist för här är det ingen som bryr sig om Eurovision. De bara tittar på mig och säger ointresserat "jaha, och?" när jag påpekar att ikväll är det dags!
Så det får nog bli Eurovision solitario för min del...

2 kommentarer:

Birgitta,äntligen på icehotel sa...

Bästa Carin

Jag kan inte lägga min röst på spanien, sorry
jag gjorde ett försök att tycka om låten men
sorry jag kan inte!!!!!!!!!

kram
Birgitta

Carin sa...

Kära Birgitta, det är okej, jag höll inte heller mitt löfte... jag kunde inte låta bli att falla pladask för Frankrike. Så kan det gå :)
Kram!!